20 Ekim 2014 Pazartesi

Memnun Oldum...



Bu çok uzun aynı zamanda çok kısa olan sürecin benim için adı HEYECAN


Hayatınız boyunca kalbinizi yerinden fırlatan tüm o anılarınızı bir kenara bırakın ve tümünü size unutturan kalp çarpıntınız ile tanışın !

Ben henüz yeni tanıştım …
11 +1 lük bir anne adayıyım.
Bu blog öncelikle benim ve O’nun hatıra defteri...

Tüm bu merak dolu süreçte yaşadıklarım ,sizlerin de cevapları olsun istedim.

ACABA ile başlayıp , iki çizgili çubuklar , kan tahlilleri devam eden ,ilk karşılaşma ve o duyduğum en güzel sesle değişmeye başlayan dünyama hoşgeldiniz , tanıştığıma MEMNUN OLDUM .



3 yorum:

  1. Bebeğiniz de bloğunuz da hayırlı olsun. Sağlıkla gelsin inşallah minik meleğiniz. Bende 23. haftamdayım benim için de ilk heyecan ilk mutluluk olacak güzel kızım. Bloğuma beklerim.

    www.gozdeanne.com

    Sevgiler ^.^

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldiniz :) Dilerim bu tatlı heyecanınız hep sürer.

    YanıtlaSil
  3. Çok çok teşekkürler güzel mesajlarınız için :)

    YanıtlaSil



Merhaba!
''Bu,heyecanlı,telaşlı,sevinci bol,oldukça meraklı süreçte benim cevaplarım belki sizin sorularınız ile buluşur diye..''
Bloguma hoş geldiniz!

a BABy makes
LOVE stronger
the days SHORTER
the nights LONGER
and a home
HAPPIER
Image and video hosting by TinyPic
BU SİTEYİ TAKİP ET
a MOM on BOARD için özel olarak tasarlanmıştır.
Design:DEĞMESİN YAĞLI BOYA