23 Ekim 2014 Perşembe

Benim İlk Hikayem






Benim hikayem aslında Şubat 2014'te başladı...
Evliliğimizin 5. yılında çocuk fikri iyice evimizde dolaşmaya başlamıştı...
Olur mu ? Neden olmasın... Senden benden bizden ?
Sonra karar verdik ve süreç başladı...

Oldu mu ? Olacak mı ?
Midem mi bulandı? Çok mu uyudum bugün  ? diye diye sürekli kendimi dinler gözler olmuştum...
Aslında biraz abartmıştım da :)
Ama birşeyler olduğunun farkındaydım !
Hergün yüzlerce blog, forumda dolaşıp benimkine benzer hikayeler kovalıyordum...

Benim belirtilerim erkendi ve bu kimseye inandırıcı gelmiyordu  !
Birinci haftada göğüslerim şişmişti ! Yine aynı hafta gece kuşu olan ben en geç 22:00 gibi uykuya dalıyordum.Çok hafif bulantım vardı.
Çoğu zaman bu etkileri acaba ben mi yaratıyorum psikolojik mi diye sorguladım durdum.

Adet günümü iple çekiyordum
Dayanamayıp bu belirtilere o kadar çok güvendim ki evde testler hatta kan testleri dahi yaptım ! Tabi ki hepsi negatifti...

Adet günüm 1 gün geçti evde test yaptım negatif...
2.günün de kan verdim negatif...
3.gün bekledim birşey yapmadım...
4.gün gecikmede yine gittim kan verdim bu sefer işte oradaydııııııı !

Evet biliyordum, kimse inanmamıştı ama ben var diye tutturmuştum ! B-hcg değerim 37 idi !
Sevinçten havalara uçmuştum.
Hemen doktorumu aradım ama duyduğum şeyden çok hoşlanmamıştım ....
Gecikme ve son adet tarihime göre b-hcg değerimi düşük bulmuştu
"Kimyasal gebelik olabilir ama geç döllenme de olabilir bekleyelim, 2 gün sonra yine kan ver "dedi
İçimden söylenmeye başladım, çok biliyorsun sen doktor  ! Kimyasal falan değil orada işte !
O akşamki mutluluğumuz ,eşimin gözündeki ışık  ve benim içimdeki  sevincin tarifi mümkün değil...Aslında çok şanslıydık biz ,ilk denememizde istediğimiz sonucu görmüştük...

O 2 gün bize 2 yıl gibi geldi...
Kan vermeden önceki gün inanılmaz bel ağrım vardı
Sol tarafta, tek noktada yanma hissi gibi 
Ertesi gün eşimle uyanıp kahvaltı yaptık ve kanımızı verdik
O değerin çıkışına tam 2 saat vardı ve yine o 2 saat bizim için geçmedi.Sürekli mailimi update ediyordum ki ve sonunda beklenen mail geldi !

Ama birşeyler ters gitmişti...
Değer yarı yarına düşmüştü....
Doktorum haklıydı  ama ben hala ona kızgındım !

O günün devamını çok anlatmak istemiyorum sadece zordu
hayal kırıklığı...
neden olmadı?
gibi tonlarca soru ve kaygı....

Akşam yine o korkunç bel ağrısı ile neredeyse uyuyamadım...


2 gün sonra verdiğim kanda değer neredeyse sıfırlanmıştı. ( ben hala bir ümit yükselir mi diye beklemiştim oysa )

Hiçbirzaman bu durumu bir drama haline getirmedim
Olmadıysa vardır sebebi dedim
Vücut öyle kusursuz bir sistem ki ufacık gördüğü hatada bile gebeliği sonlandırıyor
işte bu yüzden şükrettim...

çok kolay değil o kısa sürede umutlanmak ve arkasından yaşanan hayal kırıklığı ama son da değil hiç öyle hissetmedim. Ve o süreçte doktorumun söylediği bu bilgiyi kendime sürekli tekrarladım ;
" 100 sağlıklı çift , 100ü de tam olması gereken gün olması gereken şekilde birlikte oluyorlar ve kaçı hamile kalıyor % 40 !  " Yani çok kolay gözüken şeyin aslında ne kadar zor ve mucizevi olduğunu bir kez daha anladım...

Bu geçen 15 günden bana kalan ise , hormonların değişimi ile birlikte zaten mevcutta olan triodit rahatsızlığımın hoplaması , TSH değerlerimin zıplaması ve hoşgeldin 4 KG :)


Neyse ki  bir iki aya hemen  toparladım
Ancak uzun süre çocuk istemiyorum diye de  büyük büyük konuşmaya başladım
Vazgeçmedim !
ama şimdi değil dedim...

Devamı mutlu son , az sonra ! :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Merhaba!
''Bu,heyecanlı,telaşlı,sevinci bol,oldukça meraklı süreçte benim cevaplarım belki sizin sorularınız ile buluşur diye..''
Bloguma hoş geldiniz!

a BABy makes
LOVE stronger
the days SHORTER
the nights LONGER
and a home
HAPPIER
Image and video hosting by TinyPic
BU SİTEYİ TAKİP ET
a MOM on BOARD için özel olarak tasarlanmıştır.
Design:DEĞMESİN YAĞLI BOYA